5.11.10

Pasrah

setelah bertungkus lumus selama 16.7 jam. aku berjaya tulis 26 lai untuk 3 chapter thesis. macam nak mati wa cakap sama lu. antara dua alam. aku pun konpius. aku ni mimpi ke sedar. amek kau. sampai tahap tu. gila kronik.

tadi. jumpa dr. normala di dell. masuk dan duduk sebelah dia dengan muka penuh cahaya keimanan.

dia: how many pages did u write?
aku: err. 26 pages. im stuck.
dia: 26?. i tak nak ur paper. bawak balik je wat rough paper.
aku: whaaaaaaaaaaaaaa?
dia: i kasi u this weekend to add more. minimum 35 pages tau.
aku: .....
dia: anything else?
aku: nope. (sambil tatap thesis aku)

waaaa. dia reject bulat bulat. pegang paper aku pun tidak. apatah lagi nak selak. kalu aku tau la. aku jawap je 30 pages. dah la tu. up plak lagi 5 pages jadi 35. ni memang kes buli ni. telepon teledera kang. ececeh.

tapi tu la. sendiri bikin sendiri tanggung. padan mula aku wat las minit. haish. aku ada 3 hari untuk goreng lagi 10 lai.

baik lah!. usaha tangga kejayaan. isnin ni aku pulun betui betui. esok mau ke melaka. berjoli 3 hari 2 malam bersama ain. shiqin dan yana. haha.

gila tak insaf. tsk.

No comments: