10.12.10

Abes dugaan

tak pernah pernah bangun awal. arini tepat 4 pagi. bangun terkejut. sebab apa?. sebab nak jumpa dr. normala. gila trauma beb. tido pun tak tenang. ganas. cis buat dia.

jam 9 pagi. pi bilik dia. baca 3 Qul jap. bajet wat pendinding la. mau sedih dr. normala kalu tau. haha. kasi salam. masuk ala ala memalu kucen. lama jap tu. dengan muka murni. aku kasi chapter 5. dia mintak 10 page. aku dapat 8 je. walau chapter 5 ni summary je. tapi nak dapatkan 10 page tu. adoih. kemarau otak aku neh.

tapi dia tetap amek. fuhh. lega. selalu nye dia rejek gitu je. tetibe dia sengih. gile pelik tengok dia senyum. bulan mengambang pun lagi kerap dari tu. ok. tu tipu. haha. dah la sengih sambik kasi balik chapter 4 aku. mana aku tak pelik. muka abes dewi. sangat murni.

aku ingat smua ok. sempat kembang kuncup kejap. selak page belakang. chait bedebah. aku tertipu. tabah gila. nasib aku baru lepas minum 100 plus. bertenaga la cket. kalu tak. mau aku kene sawan time time tu gak. sebab dia dengan bes nye. rejek 7 page analysis aku. dah la tu. siap suh aku tulis analysis baru dalam tempoh sehari. sehari?.

kau memang kejam. kejam pun tak kejam macam kau. cis. terus cancel pi keje. abes down la tu. balik bilik. buka komputer. terus layan game pokemon. haha. cis buat aku jugak. tak amek iktibar tol. urgh. tak tido lagi la aku. walau nampak macam. alahai. 7 lai je kot. ha. cuba korang tules. mampu meleleh air hidung tulis tau. tabah.

dugaan tol la. hmpkh.

No comments: