14.12.10

Woot woot

sebelum ni. tetiap hari wat thesis. nyumpah je keje. sebab penat gile. tapi sejak tunggu correction siap. serius blur. tak tau nak wat ape. busan tahap dewa. ha. tau pun busan. tsk. oleh kerna tu. aku pun pi la cc. niat nak usha facebook. alang alang. cek e-mail sat. dapat e-mail dari dr. khairiah. macam pelik. klik. dan baca.

"We are happy to inform you that your proposal entitled "Reflections on the Teaching of Creative Writing" has been accepted"

mau tergolek aku rasa. tak sangka abstract bodo bodo yang aku anta kat International Language Conference terpilih. bwahaha. dengan pantas terus sms shiqin. partner aku. dia excited mengalahkan aku. siap nak joget chicken dance sambil pakai chicken suit. haish. memang berwawasan tinggi minah tu rupanya. tapi takpe. aku paham. first time masuk conference beb. woot woot.

jap tu. aku pun cek la tarikh dan venue conference. tu la. main belasah je anta abstract. info laen tak mo cek awai awai. mau tetibe ILC tu kat zimbabwe. sia sia je shiqin joget chicken dance dengan penuh perasaan. tabah. tup tup. conference tarikh 21-23 April 2011. hm. macam kenal tarikh tu.

adoyai. sama tarikh dengan trip yogya aku la plak. baru je berangan berdiskusi depan ilmuan. ecewah. tapi takpe. nasib aku ada partner. dan kerna itu. terpaksa la shiqin bentang paper nanti. abes cuak la budak tu nanti. haha. aku plak dengan bes nye berjoli kat seberang. abes bertauliah. tsk.

jangan kau risau shiqin. aku tetap akan kasi moral support dari jauh. abes supportive la tu. slumber. tensi je minah tu. hehe. hm. walau tak merasa pi conference nanti. takpe. yang penting. nama aku tertulis dalam conference paper. woot woot.

tahniah sarah dan shiqin. tahniah.

No comments: