12.12.10

Beres

aku arini rupa macam anak kucen jatuh longkang. semak gile. pengemis pun lagi kemas dari aku. haish. tak boleh jadi neh. abes ganas penangan dr. normala. tapi takpe. pasal dia la. aku dah siapkan 5 chapter dalam sebulan. bes bes.

oh ya. aku berjaya siapkan 8 lai analysis baru. wohooo. campur tolak bahagi darab. dapat la analysis 31 lai. wagh. extra 1 lai dari dulu. haha. bangga gila. chapter 5 plak dapat green light. alhamdulillah.

dapat je analysis baru. dia baca dan dan tu gak. lemah lutut jap. haish. lama jap tu. dia cakap smua dah bley anta correction. tetibe kuar pelangi. sumpah rasa idup ni bes gile. macam tak sia sia aku semak tahap gaban. berbaloi woi.

dia cakap. pape pun. aku kene anto full thesis sebelum 20 december ni. layan. dengan pantas aku kontek sheena. minta tolong cek thesis aku. memang mithali la kakak aku. sebab dia setuju. hehe. tapi dia tak mau bayaran. jadi. aku janji blanje dia makan bes bes. cakap je nak makan pe. smua on. jangan cakap nak makan babi salai dah. menguji keimanan aku namanya tu. tsk.

hm. wat masa sekarang. rileks. hoyeah. bila correction siap. baru start balik tatap komputer. dan wat sheena. selamat memeningkan kepala baca thesis adik mu ini. haha. sambil baca thesis. bayang kan makanan bes bes. abes motivasi la tu. huhu.

sekarang. aku mau tido. :)

No comments: