6.12.10

La gomerra

lokasi: la gomerra, damansara
insan: sarah. sheena. homam.
harga: rm35 seorg
makanan: all you an eat spanish buffet

sempena aku berjaya siap kan empat chapter. sheena yang sentiasa baik hati. pun bawak la aku makan kat la gomerra. kira celebrate aku yang masih hidup. walau nyawa nyawa ikan. sebab berkurung siapkan thesis. orang laen kes kene kurung. aku plak kes paksa rela kurung diri sendiri. apa nak jadi la? dunia dah terbalik. tetibe. haha.

ok. sheena cakap kedai makan ni. all you can eat mexican food. aku pun abes excited neh. mula la terbayang bukan bukan. waiter rupa macam maskot mr. potato la. bley makan tacos pelbagai perisa la. apa la. tup tup. sampai je kedai. ceh. spanish buffet la weh. slumber je bley silap info. penat je excited tadi. tapi takpe. spanish pun spanish la. layan kan aje. satu benua gak kan?. yums.

tempat dia simple je tapi makanan?. gilos. kambing. daging dan ayam semata-mata. haram untuk warga vegetarian. haha. mau naik darah aku malam ni. tapi sedap punya pasal. dan sebab dah bayar rm35. tibai sakan seh. kenyang gile aku. nikmat. nikmat. paling aku suka. mushroom soup dan masakan yang ada kambing. lazat (ayat takle blah). huhu.

kalu kambing bau aku lepas makan tadi. mau kene tanduk. makan sedara dia. tapi apakan daya. sapa suh dieorang sedap sangat kan?. ha. salah sape?. cepat jawap kambing sekalian. salah sape?. ha. tau takpe. pi maen jejauh. hm. tetibe emo plak. tabah.

ok. ok. kesimpulan arini adalah. aku gembira. sebab makan bes. maceh sheena sebab bawak aku. dan homam. sebab teman kiteorang. sekarang. mau balik ampang. rehat pepuas. pastu sambung chapter 5 plak. gila tabah. tsk. tapi takpe. demi kau dr. normala. aku rela. ecewah ayat. macam haram. huhu.

roger and out.

No comments: