27.12.10

Kenduri. kenduri. kenduri

pengantin: along sherina
lokasi: seremban
insan: sarah. sheena. amin. shan
kereta: brue si viva biru

gile jauh pi kenduri. seremban tu. nasib naik brue. kalu naek bus atau ktm. memang aku kirim salam je la jawapnye. hoho. sampai je umah. salam keluarga pengantin. terus cari meja buffet. sumpah lapaq weh.

nasib makan bes. lauk kampung. ikan keli dengan apa ntah. walau aku tak makan ikan keli. baham gak tadi. mesti along terharu tahap leleh air hidung. bertapa menghargainya aku terhadap kenduri dia. ecewah. tapi serius sedap. aku dengan muka konfiden nye tambah dua kali setengah. burpp. alhamdulillah. hoho.

tapi satu je tak bes. bley plak bebudak basuh pinggan conquer set karaoke. pastu nanyi lagu patah hati. memang takle blah tol la. dah nama kenduri. kene la nanyi lagu ceria cket. bila kiteorang request lagu riang ria cket. bley wat muka. aku campak microphone baru tau. chewah. abes garang. walhal nak nanyi tak dapat peluang. haha.

pape pun. tahniah puan along sherina. tengok kenduri sapa plak pasni. hmm.

No comments: