1.12.10

Ikea pengubat hati ku

semalam balik je teater. terus tido. penat mengalahkan orang berteater. abes menhayati la tu. haha.

lama jap tu. bangun. dan terus fokus tules chapter. abes berkaliber beb. tapi suku jalan. dah tak mampu nak tules. gile babi susah. hah!. padan muka aku.

sumpah ingat senang tules chapter empat ni. sebab aritu aku tules chapter 1-3 sebelah mata je. ecewah. kerek ye kau. haha. tak sangka plak analysis ni susah. dah la kene analyse 48 blog. kalu tau camni. aku analyse 12 blog je. ni tak. abes power nak wat 48. rasakan... rasakannn.

tak tido aku tatap blog. adoyai. disebabkan aku ala-ala tensi melampau. sheena dengan murni nye angkut aku ke ikea. kasi lepas tensi cket sambil layan meatball macam sedap. eh jap. memang sedap pun. yum yum. memacam la aku oder. naek tak hingat. macam tak pernah makan je. huhu.

bila dah kenyang. hati pun senang. round ikea cket. pastu balik uia dengan semangat berkobar2!. sampai ke bilik. tengok buku. ngantuk.

bila dah kenyang. hati senang. mata pun layu. hm. tak rhyme. tabah. thesis?. nanti la.

cis buat diri sendiri.

No comments: