19.6.11

Dan dia

lokasi: bilik ain. nusaibah. iium.
mereka: sarah. aing. diana.
mood: ceria.

arini. cik di @ miss di @ diana @ didi datang kl. lepak bilik aing katanya. sumpah lama tak jumpa minah tu. serius lama. punya tak lama. sampai aku pun tak hengat bila las. tabah.

yang pasti. dari minah tu belum kawen. sampai ke kawen. ke mengandung. baru jumpa arini. huish. kalu la siri jejak kasih tu masih ada. gerenti kiteorang episod minggu depan. ganas tak ganas.

tapi jumpa tak sampai 20 minit pun. serius kejap. tapi ok la. janji aku usaha gak pegi. dah janji beb. kene la tunai. hm. bermoral tak aku?. layak jadi ikon pendidikan moral semalaya camni. terbaek.

dalam 20 minit tu. sempat la borak 3-4 topik. gelak gelak. dia tunjuk perut. aku raba perut. tapi baby tak tendang pun. memang baguih la budak ni. memang dasar menghormati orang tua tol la. heh.

jap tu. aku kene chow. dah janji nak pulang kereta jam 3pm. cik sheena mau mengymkan diri. dah nama bukan keta aku. kena la berpijak di dunia yang nyata kan? pegh ayat. mengancam abes. haha.

wahai puan diana. jumpa gak ko akhirnya. nanti bebila. kita jumpa lagi ek. kita huha macam zaman dedulu lagi :)

No comments: