14.6.11

Sesi makan sampai pitam

sempena: sesi melantak bulan ini.
tema: east meet west.
mereka: sarah. nana.
lokasi: damansara. bangsar.
status: sukses

akhirnya. menjadi gak plan makan bersama nana. tapi permulaan hari ni tak berapa nak bes ah. gila malang. nasib aku berjiwa cekal. ecewah. hoho.

a) aku terlambat. jam umah lewat sejam. haram jadah.
b) silap masuk lorong. lalu sesat di kawasan perumahan.
c) jumpa parking. tapi tak muat. dugaan tol la.
d) tak jumpa park wat 15 minit seterusnya.

tapi bila nana tepon aku. terus ada keta nak kuar. tabah. oh nana. ko memang my saviour la. kalu tau. pepagi buta aku dah suh ko tepon. hoho.

misi utama hari ini: makan sampai pitam.

tapi tak pitam pun. naya weh kalu ya. sapa nak bawak keta? las las. makan rupa tak makan setahun. nana sampai takle napas weh. nasib tak pitam bebetoi. jenuh la aku kalu ya. haha. hm. kalu ustax aku ada. konfem dia bangga ada anak murid cam aku. cket pun tak membazir. abes smua lincin kiteorang tibai. haha.

apa yang di makan:
- lunch set di thai express
- melting moments di marmalade
- cookies di plan b
- all u can eat spanish buffet di la gomera
- cheese tart nana bikin

serius banyak. walau list macam pendek. sumpah aku dah tak mampu melantak kat la gomera dalam masa terdekat. ni nak type nama kedai pun dah mual mual. tabah. banyak gila kambing aku makan. nikmat. nikmaaaat. tapi teroverdose sudey. haish. harus puasa kambing la aku gamaknya. mbeek.

nana. next time. kita buffet kat umah epah plak. wehuu. haha.

2 comments:

epah said...

aik???umah aku lak????rm35 1 kepala all u can eat.....hahahaha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

bo layan. baik aku makan kat tenji. tambah cket dpt nak dekat 1000 dishes. umah ko apa ada?. kek?. tart?. tak bebaloi rm35 weh. haha.