21.6.11

Sejarah berulang?

aritu iimu telepon. katanya dieorang perlukan orang untuk conference julai ni. GA yang ada sekarang macam tak cukup.

memula aku macam takmo. dah la aku dah duduk ampang. jauh gila. pastu asyik ada program je. kalu tak balik chukai. nak kene balik penang. ada je benda. risau gak takleh commit.

tapi bila pepikir balik. dari tak wat apa. baik terima je keje iimu ni. busuk busuk dapat la seratus dua sebulan. duit gak tu. ok dari tak dapat pape langsung kan?

dapat duit. bley huha kat memane plak. serius menarik ide tu. hoho. bley tambah pengalaman. tak silap aku. tun mahathir mau datang program iimu bulan depan kat istac. argh. bes bes.

hm. macam banyak kebaikan je. susah tol la nak wat keputusan. pasni mau tido. tengok mimpi pe. kalu dalam mimpi ada iimu. terus aku terima tawaran keje iimu. kalu tak.. aku tetap akan join program iimu. bley kenyit mata sama tun mahathir.

oh mahathir. i lap u la.

No comments: