15.6.11

Plan B

patut nya turun perhentian akhir bulan ni. tapi ada masalah cket plak. maka.

cancel la trip itu.

hm. boring tol. tapi ok gak. sep rm500 aku. wehuu. tapi dah nama sarah baharudin. mana bley duk dediam. ada je benda nak wat. maka. aku dengan penuh perasaan google aktiviti water sport. ada ada je. hoho. usha usha. terjumpa:

white water tube rafting.

atau juga dikenali sebagai tubing. setakat ni. satu tempat je ada benda ni. hm. macam bes. dekat janda baik. bukit tinggi. takde la jauh mana pun. setakat ni. 6 orang macam dah confirm. fatin macam nak ajak kawan dia. kalu gerak 3 keta. memang layan ah. sungai itu kami yang punyaaaa. bwah-ah-ah.

yeay yeay. main air.

2 comments:

epah said...

ritu hadi men water rafting kt gopeng blk umh trs jd sawan......hahahaha tiap saat aku dgr dia ckp "the best ever" smbil trsengih2 cam org gle.....ok dia da fall in love ngn water rafting....

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

gopeng air rendah weh. aku memula nk pi gopeng. tengok flow air tak berapa nak ganas. aku pi k.selangor. alang2 hadi dah excited. suh dia try k.selangor plak. air deras gila babi. shiok siot. ni aku nk try 'tubing' kat bukit tinggi plak. :)