29.9.11

Hari satu Malaysia

lokasi: yuen, sunway
mereka: sarah. sherly. jay.
mood: satu malaysia!

satu melayu. satu cina. satu india.

kalu najib nampak neh. gerenti die amek gambar kiteorang sepantas kilat. mau taruk dalam iklan. semangat satu malaysia katakan. haha.

ok. sambung. arini aku ajak depa makan kat yuen. pantang aku tanya. smua benda dieorang tak pernah makan. sabo je la. apa kebenda dieorang makan sebelum ni pun aku tak tau la.

dan aku. sebagai insan yang tidak kedekut ilmu. ok. ayat macam haram je. haha. ajak la dieorang makan situ. abes kerja. terus rempit ke sunway. sanggup tu. demi yuen terchenta.

sampai agak awal la tadi. serius tak ramai manusia. gila bes. dah la tak payah beratur. masuk terus je. bajet ada share dalam yuen je. haha. dapat plak seat macam bes. lagi la masyuk. nikmat.. nikmaaaaaat.

makan tak hengat. tapi nak jadi crite. jay vege arini. takle la makan seafood smua. rugi rugi. tapi takpe. dia bantai sayur tak hengat beb. terkejut gak aku. ingat haiwan ternakan je makan sayur banyak camtu. haha.

tapi serius weh. banyak gila sayur! macam tak logik je aku rasa manusia makan sayur banyak camtu. tapi takpe la. janji dia gembira. kehidupan nan sehat katakan. patut dibuat pedoman. keke.

ok la. aku pun dah lama kempunan yuen. dapat gak malam ni. dan jay & sherly? dapat la merasa makan kat kedai baru. yang penting. murah. sedap. dan bes gila babas. kalu aku kementerian pemakanan malaysia. tobat aku kasi tokei yuen pangkat tan sri. haha.

pape pun. yang penting. perut kenyang. hati pun senang.

hoyah! burppp.

No comments: