30.9.11

Mencik!

tajuk abes manja la tu. walhal nak kata benci. haha. memang takle blah tol la. sendiri tulis. sendiri geli. tabah.

pape pun. tadi pepagi buta. baru je nak breakdance sebab kelas takda arini. gila seronok. tup tup. tetibe ada meeting lah pulak. serius rasa macam nak breakdance atas muka mr. brian je tadi. haha. takle tengok orang senang cket. ada je meeting dia suh bikin. chait.

dah la tuh. bley plak suh aku jadi setiausaha. dengki gila. haish. nasib aku pekerja berwibawa. bukan setakat catit. siap lukis kot. sekali pandang. lukisan cun macam monalisa pun ada. bakat tak berbakat aku ni. ecewah. walhal lukis orang lidi je. haha.

memacam la isu dibincangkan. tapi aku tak tau berape banyak. sebab las las aku terlena. dah sampai jupiter kot. ganas tak ganas. nasib takda sesape sedar. hm. tak sesia aku menuntut seni lena dengan jayanya. tak sangka plak ilmu tu berguna. heh.

urgh. malas nye nak tulis minit meeting. mencik!


*muntah ijo dengan kemanjaan sendiri*

No comments: