28.9.11

Malam yang menakutkan

pegh. tajuk macam apa jek. bajet jumpa rosmah tepi jalan tadi. abes ngeri. walhal tengok cite fright night je. gimik lebih. haha.

pape pun. arini aku dan teman sejawat ke pavilion. sesi makan. gosip. dan tengok wayang reramai. walau 5 kerat je. aku. saff. sherly. jay dan darren. tapi riuh macam apa je. bes bes. walau olympia memang ntah pape. aku tetap suka geng lecturer. smua otak pusing. layan.

sampai je pavi. dengan pantas terus ke foodcourt. gila lapar. dewa lapar pun tak lapar macam aku tau. haa. ni la bukti betapa lapar nye aku arini. dah siap buat senarai nak makan pe. gila panjang. las las. makan semangkuk mee je. pastu kembung. tabah.

masa sesi melantak. cik sherly dan saff sibuk dok mengambo. abes smua makanan dieorang amek gambo. kalu makanan tu ada mulut la. gerenti dah senget senget senyum. penat. haish. sampai aku. jay dan darren pun jadi mangsa. nasib kami jelita. takda la rugi kodak. cewah ayat. haha.

wahai sherly dan saf. apsal la korang jadi cikgu. kan bagus kalu jadi model atau jurugambar. berbaloi gak la usaha korang arini. mana tak nye. satu suap. satu gambo. bila aku dah abes makan semangkuk. dah bley bikin muzium sarah baharudin. dari suapan pertama sampai sesi sendawa kekenyangan. haha.

lama jap tu. sesi menwayangkan diri. semangat gila amek spec 3d. tapi dalam bebanyak. ada gak sorang yang senget cket. encik jay. bley plak lupa amek spec. pastu kecoh apsal gambo camtu. haha. mana sekolah?. apa ko ingat 3d. ada orang datang berlakon depan skrin?. apa daa.

ok gak la cite tu. takda la aku tido ke apa. tapi bila terkenang balik. duduk di antara saf dan sherly. sapa pun takle tido. kejap kejap. jerit. lama jap tu. tetibe. 'eeee. cepat lari. cepat'. sentap gak aku. sejak bila ada dubbing melayu ni? tengok tengok. cik sherly. nasib aku tengah kemalasan. kalu tak. mau nye aku paku kepala ko macam vampire. tabah.

[ robocop yang jelita. haha ]

kepada darren. jay. sherly dan saf.

bersatu kita teguh. bercerai kita roboh.

*tetibe* hahaha.

No comments: