23.9.11

Otai Olympia


menurut rerakan sekerja. aku seorang yang

rebellious.

hm. iye la sangat. aku budak baik kot. manade buat keje keje tak senonoh macam tu. melainkan arini. hehe.

aku dengan slumber nye masuk keje lewat 3 jam. aku masuk lewat. orang lain plak tolong cuak bagi pihak. bley plak camtu. huhu. apa susah. aku masuk lewat. aku balik lewat. janji cukup 8 jam sehari. tapi sepanjang aku ke uia dan tarc. memacam mesej sampai. diantaranya:

"sarah. u datang kerja lewat?. jangan la. i takut u kene marah dengan sharon je"

"nanti mr. b marah u. i tak nak u kene marah"

"sarah. berani nye u. u tak takut kene marah ka?"

aku pun pelik apsal dieorang takut semacam. tapi menurut hikayat olympia. sharon dan mr. b ni ala ala the devil. kejam abes. maki orang macam maki ni sejenis hobi yang baik untuk kesehatan. ikut sukati je.

dah aku memang pernah tengok dieorang test power maki orang. memang siot abes. tapi aku bukan bley benda benda camni sangat. oleh kerna itu. sebelum dimaki. baik aku jumpa dieorang direct terus.

sampai je keje. aku terus jumpa cik sharon. tanya samada dia tau ke tak aku datang lewat arini. dia jawap dengan pandangan membunuh. eh cik sharon. tolong la. i lurus. takkan tergoda dengan jelingan u pun. hmm. sewel. haha. aku tunggu gak la makian istimewa dari dia. tup tup. takda pun. dah takda. aku blah dengan hati lapang la jawapnye.

tak pepasal aku dilabel otai olympia oleh teman sejawat. otai la sangat. cuba label aku jelitawan olympia ke apa. bes la jugak kan.

sarah. si jelitawan olympia.

perfecto!

2 comments:

Misz Rubz said...

OMG jelitawan olympia lawak gile kot. bangang tol. ish, blom die maki lagi ko dh jmp dia...msti dia xtermaki sbb terkedu. sah otai. neway enry2 ko mmg lawak tp kalo evrityme pon nkkomen 'weh lawak nkmampos' mmgla sgt lame cm pehal budak ni bapak boring gile an so ni cm mewakili prasaan aku yg tergeletek selama ni

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ruby: woit! ko ada blog rupanye. baru ku tau. aku add link ko dlm blog aku. sila terharu skrg jugak. haha. aku dah sewel keje kat sini weh. tlg la kidnap aku pi jejauh dr sini. wuwu