7.1.12

Jatuh dari langit

bukan hujan. bukan taek burung. bukan kapal terbang.

tetapi rezeki.

bwah-ah-ah. gila seronok aku. tak sesia aku cekal empat hari lepas masa kene bayar servis keta. shukur alhamdulillah.

ke uia tadi. diminta isi borang gaji. ingatkan dapat la dalam enam ratus camtu. dah nama keje part time kan?

tup tup

dalam dua ribu gak la. sebab aku dengan slumber nya lupa claim gaji bulan lepas. dan rektor. kasi aku bonus tujuh ratus. tanda terima kasih sebab aku banyak tolong buku dia aritu.

tapi aku rasa sebab dia terharu aku pi kenduri anak dia. haha. huish. lega amat. boleh la aku pi merantau lagi. wehuu.

thanks Allah :)

4 comments:

MiNaH nGokNgEk said...

eh...eh tetiba rasa lapo....berzakat sarah ngan kwn2....wahahaha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

epah: dan dan lapaq ek? pi la masak. haha. tunggu aku kerja full time dulu ek. aku blanja. skrg.. aku perlu berjimat utk hanoi. wehuu

MiNaH nGokNgEk said...

aku skang takut nk p jln2....kang mati kne perli je....wakakaka tensi2

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

epah: hahahampeh sungguh. dia mau ikut kamu jalan tu. keke