2.1.12

Lagi lagi kenduri

arini. kenduri anak rektor uia di putrajaya. serius malas memula nak pi. dah la aku tak gemar kenduri. kat putrajaya nun plak tu. ayayai. kombinasi dua benda yang tak bes.

tapi dah nama rektor bos aku. kang tak datang. tak pepasal aku kena pecat. cewah ayat. abes dramatik. haha. maka. berbekalkan keazaman dan perut kosong. aku, sheena dan shan lantas drift ke putrajaya. hm. memang dasar pekerja tahunan. hebat. heh.

sampai je. terus usha makan. serius lapaq weh. sampai takle pikir tahap sifir 2 pun aku lupa. bukti betapa lapar nye aku. tabah. dan aku seperti biasa. layan kambing je. sampai aku pun konpius. aku sendawa ke mengembek tadi. haha.

dah kenyang smua. pakat jumpa rektor sat. salampelukcium. layan teh tarik jap. pastu dengan pantas cabut balik. bukan apa weh. lagi lama aku lepak kenduri. lagi terasa macam kat uia. gila bersepah staff uia kot. ee.. larik..

pape pun. tahniah buat pengantin baru. dan trimas rektor kerna ajak kami memeriahkan majlis. lain kali. ajak la lagi. cuma lain kali. please please pastikan ada kambing golek. oksekianterimakasihbabai.

No comments: