15.1.12

Yok tambah ilmu

lokasi: muzium kesenian islam malaysia
insan: baharudin sekeluarga
mood: dahaga ilmu. ececeh ayat.

ok. harini konfem hari keramat. mana tak nye. aku sekeluarga lepak muzium kot. walau aku suka muzium. tapi tak penah terlintas mau lepak sekeluarga. abes ilmiah seh. haha.

aku penah je datang sini tapi tak penah plak masuk galeri. datang amek gambo je. maka arini. ari pertama aku masuk galeri. mak aih. lawa siot. memacam ada. memula macam malas. bila dah masuk. amekau. tak reti nak kuar. haha.

tapi serius weh. shok gila. tolong la pi lawat. bley plak tolong promot. hm. harus mintak komisen camneh. haha. paling penting. pameran dia gila superb seh. tak pepasal aku tolong bangga kita ada muzium bertaraf dunia camni. hebat.

dalam 2-3 jam gak la lepak. pastu kene halau. sebab dah nak tutup. chait. baru nak menghayati. ampeh tol la. sumpah pak guard jadi tiket muzium baru tau. tetibe. haha.

nampak nya misi keluarga muzium kali ni sukses. yok ke muzium orang asli plak. wehuu.

[ maskot muzium islam ]

[ mama & sheena di cafe yang serius amat ]

[ sponsor utama ]

No comments: