31.1.12

Pembuli jalanan

tengah shiok memandu secara berhemah. tetibe ada van gila mana ntah masuk lane aku.

haram jadah.

serius rapat. dah la signal tak kasi. aku pun pakat emergency break ah. hon dua kali. dan dengan muka bengang. pintas van sial tadi. sambil pintas. kasi pandangan

"woikorangbelajarkeretakatnepalkememangdasarnakmampus"

dan ketika itu. aku sedar..

tu van polis.

dan penuh dengan polis. smua pakat pandang aku dengan pandangan

"gilaotaiminahnibleyhonhoncamnijomtangkapdiakasiduduklokap"

macam siot. tapi aku tetap maintain pandangan maut. takmo kalah tuh. otai kampung seh.

lepas je van tadi. aku serius takle blah. bley plak buli van polis. memang dasar nak duduk lokap tol. tabah.

lantak. sapa suh main masuk lane sukati je. cuba eksiden ke apa. aku gak merana.

tapi serius. nasib aku tak kasi 'magic finger'. memang sah sah aku blog dari lokap gamaknya. haha.

pape pun. dem u polis.

No comments: