26.9.12

Awkwardness


lebih kurang camni lah muka aku akhir akhir neh. asyik terkejut je dengan student aku yang jujur lagi tulus. dan arini. berlaku suatu perkara lagi. tengah bes bes melepak dalam kelas. satu student tarik aku ke tepi. dengan muka abes dilema.

dia: teacher. i need to ask u a private question.

aku memati ingat kan isu keluarga. kewangan. atau awek ke apa. bila dia buka je mulut. mak aih. bagai hujan ribut petir. mau bergolek aku. haha.

dia: teacher. do u think it is time for me to have sex?
aku: huh?
dia: im thinking of having one with my gf. but im not sure. i dont want to be used. 

aku serius terkedu. awkward gilak kot. mungkin benda ni normal. tapi tak pnah plak orang tanya aku camni. waduuhh. lagi bes. muka serius gila kot. memang penuh dilema. sian plak aku nengok. 

sesungguh dia terang situasi tadi. siap stori dia virgin lah apa. em. cite kat aku wat pe. bukan dapat markah lebih pun. huhu. dan disebabkan dilema dia. aku pun macam terdilema gak. serba salah. mau layan atau tidak.

setau aku. dia percaya sama aku. konfiden untuk stori dan minta pendapat camtu. tapi dalam masa sama. aku takmo dia lupa aku neh cikgu dia. ayayai. maka aku jawap:

"if u ask me. i would say no. u're 17. still young. think about ur future. the consequences. if something happen. are u ready to be responsible? yes? no? but in the end of the day. its ur decision. u're an adult. u have the capacity to think. so pls go back home and really think. be wise"

aku pun tak tau lah jawapan aku tu okeh ke tak. dah ah dia kristian zambia. nak halang lelebih pun takle. kang rebel plak. hm. heharap dia pikir sungguh lah. 

arini. depa tanya pasal seks. ntah apa plak depa mau tanya esok lusa. oh cik sarah. harus mentally prepared supaya tidak terkejut lagi. chaiyok. 

2 comments:

ainguzzle said...

Ohmaigod. hebak soalan. cne keje mek. layaan tak keje sana

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: so far so good tapi aku cultural shock cket dgn students. dieorg takda batas. dah biasa. aku terkejut je memanjang. hehe