10.9.12

Naik pangkat?

arini. aku secara rasmi nya dilantik sebagai... *drum roll please*

english society advisor

wagh. terkedu jap  tadi. kau memang hampeh wahai hod ku. kalu iye pun. diskus lah sama aku dulu. ni tetibe bebudak english club datang perkenal diri.

mana aku tak hengat depa salah orang. ingatkan ada pelanduk dua serupa. berkobar jugak lah mau tengok siapa gerangan si menawan itu. ok ayat perasan. haha.

tup tup. aku naik pangkat tanpa sedar. ayayai. aku kat sini tak sampai sebulan kot. kasi lah aku melepak hora hore dulu. belum apa dah dapat jawatan baru.

dah lah aku ni pemalas. malas layan. tak suka budak. memang kombinasi membunuh. ugh. stress lagi lah aku. hehe.

tanya hod apa kes? sambil sengih. dia kata. dia yakin sama aku. sebab aku bikin kerja pantas dan perfect. oh cik shamala. mekaseh di atas pujian itu. tapi..

aku wat kerja pantas sebab aku nak balik rumah awal. dan perfect. sebab aku malas wat kerja dua tiga kali. ugh. aku di backlash oleh diri sendiri. tabah.

hmm. tak pepasal jadi advisor. mampus lah bebudak english club aku basuh nanti.

bwah-ah-ah *evil teacher mood is on*

No comments: