22.9.12

Nanyi sampai pitam

lokasi: sg. wang
insan: sarah. sherly
sesi: karaoke sampai berbuih
mood: riang ria

kerna kebusanan melampau. tepat jam 1230. aku terus drift ke kl okeh. huish. takmo aku duduk nilai weekend. mau berbuih mulut kalu ye. huhu. sampai kl. traffic macam haram. parking di jelatek. dan naik putra. 

destinasi utama? klcc. dan seterusnya ke bukit bintang. serius lama tak jejak kaki sini. adalah dalam 3 minggu. ayaaat. lama lah sangat. hehe. tapi serius. agak lama lah bagi aku. sampai klcc. lepak sat. tunggu cik sherly dari cyber.  

sesampai je cik sherly. terus gerak ke bukit bintang. makan di pavilion sat. usha h&m di lot 10 sat. dan seterusnya. terus ke sg. wang. sherly mau usha wayang. dan aku? gila mau karok. angau siot. hehe.

dan seperti biasa. aku angkut cik sherly sama. smua benda dia tak tau. smua benda tak pernah wat. hah! this is your lucky day then! moh aku bawak nanyi. rosak.. rosak.. huhu. usha pakej. hmm. macam berbaloi.

bilik besar. 3 jenis air sorang. all you can eat buffet. 5 jam karaoke: rm33/pax

dengan pantas aku cakap okeh. haha. maka bermula lah hari ku yang teramat musikal. gila penat nanyi 5 jam. las las pasang lagu. menari je. bajet club. ntah pape. janji berbaloi rm33 aku. yeah.

usha buffet. mak kau. sangat banyak. siap ada 3 jenis sup. ikan stim thai style. sushi. dan memacam lagi lah. macam kenduri apa je. dah ah sedap. ughh. rasa macam nak comolot sama tokei karaoke itu. ok ewww. haha.

dari zapin ke dangdut ke rock ke irama malaysia ke balada.

smua ah bedal. las las. siap reka genre sendiri. mulut kebas okeh. haha. gila lah. karaoke 5 jam tanpa henti kot. kalu ada seploh orang takpe gak. ni berdua je. mau anak tekak kerja lebih masa. sian die. terkezut. heh.

[ nanyi. makan. rehat. ulang selama 5 jam ]

[ bilik gilak besar. pueh hati siot ]

[ sarah dan sherly. peneraju karaoke malaysia ]

hmm. konfem puasa karaoke 44 hari pasni. tapi takpe. yang penting. dwet aku berbaloi baloi.  wehuu.

No comments: