7.9.12

Busan itu lumrah kehidupan

baru dua hari di nilai. dah berbuih mulut kebusanan. waduh pak. kalu duduk mantin? lagi parah gamak nya.

wagh. sumpah busan duk sini. semalam. aku tawaf satu nilai. sampai ke lorong kawasan perumahan aku jelajah. dah abes pusing. sempat lepak giant dan tesco sampai terhafal posisi barang smua. sadis tak sadis. 

dan arini? aku menghidap sawan busan. asyik termenung sampai ternganga kot. sungguh tak menawan. haha. 

disebabkan aku tak rela diperlakukan sebegini. cewah ayat. okeh sambung. aku terus start kereta ke arah alamanda, putrajaya. walau jauh nak mampus. aku dengan semangat membara meneruskan perjalanan.  tekad abes.

sampai. terus ronda. muka bahagia abes. makan ais krim pun sengih. jap tu. jumpa sherly @ sameon. sambung minum kopi dan borak. memang bahagia lah.

dalam 2300. aku anta sherly balik cyber. dan aku ke nilai. ok. part ni macam haram. aku tak reti balik nilai. haha. bongok gila. nasib aku cekal orang nya. redah je lah jalan. silap jalan smua cukup pakej lah. 

tapi takpe. janji belajar jalan baru. ok. ini ayat sedapkan hati. huhu. dalam 0015 gak lah sampai. yang pasti. walau kebusanan ku terubat. aku takkan lepak putrajaya dah pasni. jauh nak mampus. haha.

lesson learned. tapi takpe. janji bahgia. woot woot.

No comments: