5.9.12

Bernilai nilai

arini. secara rasmi nya aku menjadi warga nilai.

wee.. yeay.. wohoo.. waaa.. 

maka. bertambah lah nilai pekan nilai dengan kehadiran aku. hahaha. 

umah baru aku di nilai jati park. sesapa mau singgah. sila lah bawa buah tangan. tetibe. heh. tapi aku sewa bilik je pun. dalam rumah dua tingkat. tapi okeh sesangat lah.

fully furnished. bersih. dan paling penting. dekat bandar.

hm. jadi maskot tesco dan giant lah aku pasni. serius dekat. tak sampai lima minit drift kot. fuhh. bahagia nye idop. kalu bebusan. janji ada tempat mau melepak. 

memula ingatkan nak duduk mantin. pi keje jalan kaki je kot. usha usha. jam lima dah sunyi. terus cancel okeh. cari bilik kat nilai. jauh cket tapinya. 

tapi aku rela. janji meriah. mampu mental aku kalu terlampau sunyi. nampak sangat minah bandar sejati. huhu.

tadi kemas bilik cket. susun perabot cket. hm. comei gak bilik aku neh. kecik je tapi selesa lah untuk sorang. kene plak barang aku tak banyak. tetibe nampak luas. terbaek lah.

dan malam ni. malam pertama aku tido bilik neh. smuga mimpi indah. ameen.

No comments: