16.11.12

Koh Lipe di hati ku. siri satu

tarikh: 121112 - 151112
lokasi: hatyai. satun. pak barra. koh lipe
insan: sarah. fatin
status: sukses
bajet: rm450

10 jam bus. 3 jam van. 2 jam feri dan 15 minit bot.

sampai gak koh lipe akhir nya. walau jauh menggila. bila tatap je koh lipe. terus lupa penat smua. serius gorgeous okeh. ikot hati. tak rela balik malaysia beb. kena plak bila terusha sunset dan sunrise beach. terus terkena panahan cinta okeh. aww aww. gilak. haha.

walau koh lipe ni panas tahap terbakau. aku rela. koh lipe memang terbaek ah. aku kasi 4 bintang *tepuktepuk*. chalet lawa dan murah. pantai bersih. laut clear gila. orang ramah. cuma satu je masalah. makan. pilihan banyak cuma mahai woi. 

dah ah aku bajet sorang rm20 je. tup tup. sekali makan rm15. kalu tiga kali makan? tapi takpe. holiday katakan. bedal aja. nasib under bajet. hehe. dan yang penting. makanan mahal tak ganggu pun ke'best'an trip kali ni. abes mengancam. 

sebab memacam kiteorang wat kali ni. macam biasa. aku letak gambo je la. kalu mau stori. sepurnama pun belum tentu abes. hehe. maka dengan ini. saya dengan segala hormatnya. mempersembahkan "amazing koh lipe"

[ fatin & sarah ]

[ tarutao national park yang panas gila ]

[ pandangan pertama sama koh lipe dari feri. lawa siot ]

[ gipsy chalet yang murah dan nyaman. berbaloi amat ]

[ sesi makan. asyik lapo memanjang je aku. tabah ]

[ lepea island. yea yea ]

[ view sunrise dari chalet. osem! ]

[ sesi melepak sama anak sea gypsy ]

[ sunset terkenal lipe yang memukau kalbu ]

No comments: