20.11.12

Pertemuan nan buta

lokasi: the cooler, cyberjaya
insan: sarah. afeedami.
sempena: jejak kasihan

setelah lima tahun berchatting. ke temu juga akhir nya.

aku memula cuak jugak. mana tak nye. aku mana layan blind blind date camni. dah pulak tu. dia orang luar. nigerian. belajar kat klmu. muda setahun dari aku. 

but well. theres always the first time kan?

serius cakap. aku pun tak hengat camne aku bley kawan sama mamat ni. tup tup. dah lima tahun. kira nya. aku berkawan sama dia masa umur aku 23 tahun lah. hm. zaman innocent tuh. haha. 

aku sampai dulu macam biasa. masa tunggu afeedami. aku sempat borak dengan mamat jual insuren. lama siot. tup tup. aku check phone. ada misscall, sms bagai. haha. sabar je mamat tu dengan aku.

aku terus jumpa dia depan cimb. mintak maaf wat dia tunggu. masa aku dok cakap. dia blur gila. tup tup nama salah daa. lima tahun aku panggil dia afeedami. tup tup. nama sebenar boweezy. gila gangsta nama. haha. 

lepak di cooler dari 2100 sampai 0130. gila bapak lama. lupa diri tul. walhal esok keje 0800. slumber. huhu. tapi ok lah. pandai borak mamat neh. ada je topik baru. takda lah busan sangat.

bila nak balik. dia dengan abes gentle anta aku kat kereta walau aku cakap tak payah. tapi layan je lah. shiok gak camni sekali sekala. true story. hehe. 

hm. jumpa gak kawan chat akhir nya. yang pasti. aku secara tidak rasmi nya pernah blind date sama nigerian. boleh lah pangkah list things to do aku. haha. 

No comments: