19.11.12

Oh tidak

arini. berlaku kejadian tidak di ingini.

satu. di ikuti student african mana ntah.
aku tengah bes bes pi tapau nasi lemak. dia plak bes bes usha aku dari jauh. gila scary okeh. memula aku tak tau pun. pastu dia ikut dan tegur. aku sengih lah macam biasa. mana nak sangka dia terus tangkap cintan sampai nak bawak aku balik nigeria? waduh paaak.

dua. dia datang opis sambil confess cinta. 
okeh. aku sentap gila. mana tak nye. tengah bes bes usha 9gag. tup tup. mamat tu timbul tepi aku. mulut tak berhenti cakap 'i love u. u so beautiful. i love u'. wadefak?

tiga. dia takmo kuar opis walau di suruh.
aku suruh dia pergi dari opis. aku cakap dengan penuh kesantunan kot. tak paham gak. las las nithya, opismate aku datang cakap sama dia. tetap takmo blah. dan akhir nya, gita  telepon shamala, boss aku untuk datang selamatkan aku. haha.

empat. dia gado sama hod aku.
shamala slow talk dengan mamat tu. suh pergi tinggalkan aku sendiri. cewah ayat. haha. tapi serius. dia tak nak jugak. dok request aku jadi supervisor dia lah. jadi mentor lah. nak tunjuk aku benda lah. memacam ah. siap cakap apsal shamala sibuk dalam hal kami. hal kami? pundek gila ayat. haha.

tapi las las. dia pergi jugak bila shamala naik suara cakap aku takmo dia. takmo jumpa dia. takmo cakap dengan dia. amekau. mau terguris hati dan perasaan masa tuh. hehe. tapi masa  tu aku takda. lari sembunyi dalam toilet. malas aku drama drama ni. tanpa sedar. aku pun berdrama dalam toilet. huhu.

nithya dan gita cakap masa dia blah. dia nampak marah gila. siap jeling smua orang. pegh. gangsta sungguh. tapi takpe. janji dia tak ikut aku merata dah. haish. baru jumpa sekali dah camni. dia ingat cite tamil ke baru terpandang dah cinta tahap joget atas keretapi?

kata shamala. kalu dia datang balik. akan jadi kes security. pegh. terasa bagai superstar jap bila ada stalker begini. tapi takut gak. kang dia wat gila ke? aku gak yang naya kan? haish. mintak simpang lah.

hm. heharap smua nya akan okeh. ameen.

No comments: