1.11.12

Sambil menyelam amek gambar

ni yang payah bila sudah daftar cimbclick. jari tetibe aktif semacam menekan benda yang tidak harus di tekan. waduh. dilema sungguh.

dan arini. jari berdenyut kencang beli satu lagi benda online. tapi kali ni takpe. kerna wat kali pertama. aku beli benda yang teramat berbaloi iaitu

jeng jeng jeng

ecewah. abes suspen ah tu. haha. 

underwater camera casing

wehuu. lepas ini boleh ah bergambar dalam air ala ala duyung. konfem stylo abes ah. lagi dua hari sampai lah kot. uish. berdebar plak aku. excited siot. heh.

brand dari korea katanya. dan menurut review internet. murah dan sangat bagus. aku beli rm99 je. heharap yang aku beli ni original lah. kalu tak pun. smuga imitation grade a. 

pape pun layan je lah. yang penting. kamera aku tak lemas. gila tragis kalu ye. huhu.

yea yea. boleh amek gambar dalam air. bes bes

No comments: