8.11.12

Maharaja

tengah bebusan di opis. tetibe tergerak hati mau usha email.

maka. aku pun buka lah email. dan ternampak satu email dari ali. pelajar aku dari bahrain. katanya:

"Thanks a lot your majesty you are truly the best lecturer from the School of English"

budak ni pendiam gila kot dalam kelas. tak cakap banyak tapi pandai. exam je score. bila dia tetibe email camni. sentap gak aku. tapi sentap shiok. haha.

memang lah aku kekadang suruh student panggil aku your majesty pun tapi bila dapat email camni. pehh. orang depress mau terjun bangunan pun mampu tukar pikiran. haish. tak pepasal aku ter-riak. haha.

walau statement mamat ni tak valid mana pun. mana tak nye. aku sorang je cikgu english dia. memang lah aku paling bes. keke. tapi pape pun. maceh ali kerna bikin hari aku sedikit bermakna. weeee~

No comments: