16.3.13

3 gadis pinggitan

serius lama tak jejak uia. masa tengah drive. siap berdebar bagai. dramatik abes. huhu. dan saat masuk uia tadi. peh. terus rindu semacam. sebak dada smua cukup. dah rupa jejak kasih tadi. adoh. parah sungguh. 

ok. ok. sambung. niat utama aku ke uia arini ialah:
a) pass cupcake kat zetty sama nad.
b) ambil NZ souvenir dari nad.
c) kasi souvenir sri lanka sama nad.

hm. dah gaya sistem barter je. dia kasi souvenir nz. aku balas dari sri lanka. hehe. serius lama tak jumpa mereka. smua pakat makan cupcake sambil borak dan tengok koleksi gambar nz nad. 

lepas magrib. perut aku meragam semacam. terus aku angkut mereka jejalan cari makan. smua pakat blur nak makan mana. las las aku kontek kak shan. tanya kedai kedai yang bes. kata nya mee tarik.

walau kak shan cuma kasi landmark sebab tak ingat nama kedai. layan. terus activate gps minda. ecewah ayat. haha. main redah je. 15 minit kendian. jumpaaa!

oder 3 jenis mee tarik dan setengah kilo kambing rebus. memula mintak sekilo. tup tup tak cukup kambing. frust. tapi takpe. yang penting. makanan sedap dan banyak gilas. makan sampai semput kot.

dah semput. tambah semput dengan chatime. haish. sesungguh nya hidup lebih nyaman dengan chatime. sedap siot!. hehe. lepak sampai 2230 gak lah.

well. today is a good day.

pape pun. maceh kak nad di atas souvenir dari new zealand and kak zetty untuk chatime.

No comments: