24.3.13

Kakak mithali

adik dan kakak.

apa mimpi ntah. tetibe rindu plak kat budak bernama amin itu. dan memandang kan aku terasa sedikit mithali. maka. aku ajak lah adik aku lepak mines serdang. 

niat mau outing 3 bradek tapi yang sulung, cik sheena plak ada kerja. siap emo bagai takle ikut. lor. mana nak tau busy. ingat smua orang melepak macam aku. tabah.

borak. makan. tengok wayang. makan. borak. makan. borak. 

dan begitu lah seterus nya selama 5 jam 30 minit. serius tak sedar. masa nak bayar parking. kami kuar kan singgit. bajet sejam dua je lepak. tup tup 5 jam 20 minit. pastu bley plak terkejut. ntah pape. memang sah kami adik beradik. huhu.

dalam jam 10 gak lah aku anta dia balik upm. muka hepi semacam. mana tak nye. makan sedap. tengok wayang bagai. satu sen pun dwet dia tak kuar. haa. untung tak untung ko ada kakak macam aku. hm. sempat plak ter riak. heh.

pape pun amin. sila bersyukur dan hargai kakak mu yang kool ni seadanya. kerna bak kata pepatah jawa. sesal dulu pendapatan. sesal kemudian tiada berguna. tetibe. haha.

sewel. ok bye.

No comments: