8.3.13

Kames di Jumaat

arini. selaku hari jumaat. aku ada interview dengan insan bernama kames. dr kames. selaku top management legenda.

gwen. pa kames mintak aku datang jam 1030. kata nya satu sesi selalu dalam 45 minit je. layan kan aja. lagi cepat abes lagi bagus. bley aku melepak layan utube. 

masuk. kasi salam. maka berborak lah kami. aku ingat interview sungguh. dia soal. aku jawap. tapi ntah camne. lepas aku jawap satu soklan. kames terus borak pasal apa ntah. memacam lah dia stori sama aku. siap lukis lagi kot. sabo je lah. mau kebas telinga aku dengo.

dari pengalaman. ke keluarga. ke hobi. 

abes smua dia cover. konfem aku bley tulis biografi idup dia pasni. haha. tapi aku pun kaki melayan. makin seronok lah dia stori. tak sampai hati lah nak wat kerek. dah lah interview ni untuk status permanent aku. harus lah hipokrit cket. tabah.

lama jap tu. dia berhenti borak lepas gwen, cik pa ingatkan dia masa. sebelum blah. dia tanya:

dia: so sarah. u think this is the right job for u?
aku: too early for me to say but im into academic for sure
dia: ok. you confirm!
aku: ...

peh. camtu je? hm. berkat kesabaran aku mendengar. terima kasih telinga ku! haha. pasni kene sedia untuk peer observation plak. terpaksa pakai staff kad ke kelas lah gamak nye aku. haish.

kuar je dari bilik kames. usha jam. 1230. amekau. borak 2 jam kot. patut kembang semacam gegendang telinga aku. gwen cakap 45 minit. tipu sungguh lah. chait. 

pape pun. smuga peer observation berjalan lancar. harus sedikit serius dalam kelas lah pasni gamak nye. ayayai.

No comments: