29.3.13

Parah sungguh

arini. ntah pape. aku sedikit semangat pergi kerja. mungkin kerna kelas tak banyak kot? kalu kelas banyak. mau lembik kaki smua nak pi kerja. bila takda kelas. siap skipping pi kerja kot. sabo je la.  

sampai opis. duduk di cubicle paling menawan di lagenda. buka laptop. dan check email. mana nak tau student anta email berkaitan assignment kan? cewah. celik teknologi sungguh diri ini. haha.

usha punya usha. ternampak email dari bekas student bernama nondo dari zambia. mamat ni memang pening cket. angau sama aku kata nya. dan aku? banyak kali kot cakap tak berminat. tak pepaham gak. 

takkan aku nak kene bertapa di zambia selama 9 bulan. tuntut ilmu bahasa ibunda mereka. balik mantin. dan reject dalam bahasa depa kot. naya ah camtu.

tarik napas. buka email. baca. sesak napas. gelak. dan pening. 

"I just wanna be yo husband love. May God help me to have u in my life. lol. If u give a chance I will show u that we can be together" [ nondo, 2013 ]

mak kau. berani siot. aku dulu zaman suka usha wejdan. ustaz bercelana ketat pun setakat simpan dalam hati aje. email? memang jangan harap lah. ugh. parah.. teramat parah.

aku dah tak tau nak cakap camne. nak lukis. tak pandai lukis. nak guna bahasa isyarat. kang dia ingat aku pole dancing. masalah tol lah. 

urgh. dilema. 

2 comments:

Midgesque said...

Oh cool!
I will be like...
"Woo Hoo..Alright pack you bag kiddines we are going to Zambia! Oh, honey don't worry about accommodation!Sarah will be expecting us at her home for the whole week!"
Free Food & Lodging in Zambia~~
Awww Man! I love my besties! :D

I wish you all the best and semoga berkekalan hingga ke anak cucu~~~ :D LOL

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

haha. not that cool lah kak midge. budak sgt. 19-20 tahun baru. kalu backpack zambia. ok. tu sangat cool. if u want, jom zanzibar. my student dah ajak pi sana. hehe. amek peluang aja