11.3.13

Paparazi?


okeh. sem ni. student aku serius ramai. kelas plak baru start seminggu dua. serius aku belum mampu cam sapa student aku dan sapa bukan. 

dan arini. masa tengah shiok mengajar. ecewah ayat. bajet cikgu berdedikasi. haha. ok ok sambung.  tetibe ada satu mamat african masuk kelas. duduk dan terus kasi perhatian sewajar nye.

aku plak ingat kan student aku. jadi aku wat dek je lah. bagus ah dia fokus apa aku mengajar. tapi lama jap tuh. aku sedar dia tengah rakam aku. memula ingat tersalah sangka. usha punya usha. serius weh. 

siap ada bunyi klik klik dok amek gambar. hampeh.

waktu kelas habis. dia siap tunggu aku kot. serius takle blah. aku tanya ah nama dia. mau cek dalam attendance. tup tup. sekali dengan muka kering. dia ngaku bukan student. dia suka tengok aku. 

owooooh. 

sabo je lah. walau terasa sedikit fofular. aku tetap berdebo. stalker siot. pasni aku kene hafal muka student aku secepat mungkin. 

hm. smuga gambar aku tak di salah guna dengan photoshop.

No comments: