5.7.13

Dunia HD

aritu aku jatuh tangga. nasib takda orang. kalu ada. konfem aku pepura pengsan. haha. dan sejak tragedi itu. aku nekad mau check mata. kerna aku yakin kes terpeleot di tangga opis berpunca dari kerabunan maksimas diri ini. 

maka arini. aku pi lah check mata di ampang. tokei kedai tak abes abes ceramah aku. kata nya aku tak jaga mata. mana tak nye. 

power naik dari 400 ke 600 kot.

tapi serius. rileks lah. kalu memalam bley amek basuh sidai mata. dah lama aku buat kot. ni takle. jadi, jangan lah emosi sangat. kecik mata aku nanti. heh.

sebab dah teruk sangat. 200 beza kot. aku pun terus wat spek baru. haish. tak pepasal terbang duit mak aku. haha. memula ingat nak amek yang stylo. sekali fulus ngak cukup. las las amek yang simple gak. dan murah. penting tu.

dalam beberapa jam dah siap. sekali pakai..

fuhhh..

terang nye dunia ini. tak ku sangka aku hidup dalam kegelapan selama ini. ayaaat. tapi sumpah. memang clear gilas. serius macam tengok dunia versi imax 3D HD. memang terbaek lah.

yang pasti. kini. aku ada sepasang mata baru. senang lah nak skodeng jejaka menawan. woot woot. 

No comments: