2.7.13

Oh tidak

aku ada seorang teman. nafiu nama nya. warga nigeria. kawan sejak 5 tahun sudah. dari zaman iimu dedolu kala.

selalu nya dia rileks aja. tapi semenjak dua ni. rajin plak mau chat sama aku. dan hampir setiap malam dia akan tegur di fb chat. 

kalu rajin. aku layan. kalu tak. aku wat dek. dan setiap malam dia akan tegur walau tak di layan. hm. persistent laen macam je neh?

dan tadi. ketika saat berFB chat. tetibe dia bilang yang dia suka sama aku. kalu boleh. mau ketemu setiap hari. bukan setakat tuh. dia siap cerita kat keluarga dia pasal aku. siap hint mau

friendship upgrade ke relationship.

dan hanya tiga perkataan mampu describe emosi aku saat itu.

WHAT THE HELL?

gila lah. mau ketemu femli aku lah. mau datang mantin jumpa aku lah. mau aku pulang nigeria sama dia lah. mau pergi holiday sama aku lah. serius shit. 

[ camni lah ekspresi aku depan laptop tadi. haha ]

aku terus terang cakap aku tak berminat. tapi dia bley plak soal aku balik kenapa. bengong gilas. 

so yeah nafiu. kau memang kawan yang baik. tu memang takle nafi tapi aku selesa sebagai kawan je. tak lebih dari tu. do understand. 

lepas ni konfem awkward mau chat sama lu lagi. ahh. tak bes tak bes.

No comments: