4.7.13

Random yang amat

tengah melepak di cubicle opis sambil tontot youtube. bila tetibe dua student tak dikenali dok pandang aku.

aku pun usha lah balik. hm. konfem bukan student aku. serius tak pernah nampak sebelum neh. jadi aku sambung tengok youtube. lama jap tuh. mereka datang dan berkata:

dia: erm. miss. can i say something?
aku: yeah. for sure. what is it?

aku serius ingat dia nak tanya pasal lecturer dia ke apa.

dia: miss lecturer eh?
aku: *angkat kening* yup.

loh. konfem konfem lah aku lecturer. duduk kat cubicle dalam bilik lecturer kot. haish. sekolah mana neh? tanya soklan yang jelas lagi nyata.

dia: oh. miss nampak macam student sesangat. 
aku: huh? serius?
dia: betul miss. memang macam student.

pastu kawan dia bley plak sokong dari belakang. aku sengih je lah. lepas kasi statement separa membina. slumber je bebudak tu chow. 

serius bengong. dan tersangatlah random. 

aku tak berani kot wat statement camtu kat memana insan tak dikenali. apatah lagi cikgu. ah pundek.

aku nampak student sangat ke weh?

ayayai. kene pakai coat ah camni. ecewah. walau sedikit riak sebab aku nampak muda. tapi tetap tak bes sebab sedarjat dengan student. ah merajuk lah.

No comments: