24.8.13

Kesenian melanda


lokasi: merdekarya
insan: sarah & 100 insan lain
sempena: 8th numinous. raya edition
mood: disko party time

niat mau duduk umah tengok astro sampai lebam. tapi ntah camne. tetibe bley sampai PJ plak. kuat tol seruan cik sheena nun di medekarya.

tapi takpe. sebagai adik mithali. aku datang kasi moral supot untuk kakak aku, selaku organiser event dan juga buat farhan, sepupu aku yang bakal perform.

kali ni memang best lah. semua berbakat walau ada dua macam hampeh gila. bajet hebat tapi sekali perform. mak aih. lupa diri siot. tak bes plak tu. berjambang aku nengok. dugaan tol lah. heh.

band sepupu aku the fridays pun mengancam. aku ingat geng rock kapak. sekali nanyi. peh. macam artic monkeys okeh. hebat gila. beat pun sedap. terus bangga mengaku kazen. haha.

dalam 10 performer gak lah. dari jam 2030 ke 2330. lepas smua abes perform. bley plak main bunga api reramai. semangat raya sungguh. dan ntah camne. aku bley plak mengedar mercun. hm. pengaruh negatif tol. huhu.

pape pun. tahniah cik sheena atas event tadi. dan juga buat farhan dan the fridays. anda memang hebat. rendah diri plak tuh. terbaek ah. sila kekal kan resam padi anda. konfem beras sedap. tetibe. haha.

ok ok. masa untuk sambung astro. woot woot.

No comments: