25.8.13

Rumah terbuka luas

roti jala. gulai ayam. pulut durian. nasi minyak. daging hitam. ayam kapitan. 

antara bukti kenapa aku chenta kan rumah terbuka. makanan peh.. masyuk yang amat. kene plak rumah terbuka orang penang. lagi lah meletop. heh.

arini aku ke rumah terbuka kak chuck di keramat. aku pi sesorang macam biasa. muka dek gila. nasib aku senang borak. abes smua nenek situ aku tegur. ramah tak ramah. huhu. 

patut nya zetty dan shan ada. tapi smua pakat ada hal plak. chait. curang sungguh. tapi takpe lah. sorang pun sorang lah. more food for meh! woot woot.

trimas kak chuck di atas jemputan anda. makan sangat superb. kalu ada serabai lagi mengancam! eh eh. sempat plak hint menu umah terbuka tahun depan. tak senonoh. keke.

om nom nom.

[ sarah dan tuan rumah, kak chuck ]

No comments: