8.8.13

R untuk Raya

dem. aku pasti akan merindui ramadhan. insyaAllah panjang umur. akan bertemu kembali tahun depan. ameen.

ok ok. sebelum aku menganak-tirikan syawal lagi. aku ingin mengucapkan. selamat datang syawal. i miss u too lah! hehe.

tahun lepas. koleksi dwet raya aku jatuh menjunam. ini tahun? memang zero percent. sabo je lah. tapi takpe. tangan yang memberi adalah lebih baik dari yang menerima. ecewah. ayat penenang hati yang masih memberontak tak dapat dwet raya. haha. 

ntah kenapa. makin tua. makin mengarut time raya. tahun ni je. stok mercun mengalahkan kilang mercun. kene plak mercun old skool. peh.. terbaeeeek. memalam buta. lupa diri main mercun. mana tak stress mak bapak aku. runsing apsal anak dia camne. hmm.

mak.. abah.. jangan risau. pandai lah milah jaga diri (ayat drama). hehe.

walau raya tahun ni meriah seperti biasa. tapi serius tak puas. cuti 5 hari je. dalam 5 hari. hampir 3 hari dalam kereta. terus leper bontot beyonce aku. ececeh. doa tuh. hehe. tapi takpe lah. janji pulang beraya kan? oyeah!

 [ mercu kejayaan tidak sangkut di dalam traffic ]

 [ koleksi kueh melayu yang murah dan sedap. hanya di utara y'all ]

 [ ini lah penyeri di hari raya. i love u lah! ]

 [ belakang umah nenek aku. lawa siot. umah nenek kau ado? haha ]

 [ ni koleksi dalam selimut. tak mencabar langsung. pftt. ]

[ makan makan dan makan. sumpah penang sangat masyuk ]

berbalik kepada isu dwet raya. kepada sesiapa yang punya angpau lebih. atau memang tak suka pegang duit banyak-banyak. sila lah kasi duit itu ke cik sarah. agar kehidupan kita berdua akan lebih bermakna. ameen.

ahh.. rayaaa rayaaaaaaa. 

No comments: