15.5.09

Aktiviti menculik anak dara orang

mangsa: noor syafawati
umur: 23 tahun 5 bulan
waktu diculik: 9pm
tempat diculik: de palma, ampang

ya. semalam aku culik anak dara orang. tapi aku hantar dia balik hotel tepat jam 12 am. sebab aku risau cik noor syafawati akan berubah jadi seorang gadis busuk seperti dalam kisah cinderella. aku tak nak kereta kakak aku kotor dan berbau. kes nahas tuh. tsk.

suspek culik dan mangsa sedang bergumbira

mangsa kali ini adalah kawan sekolah dulu masa dekat chukai. kira dah tak jumpa lebih kurang 7 tahun la jugak. lama seyh. aritu dia kontek. cakap nak turun kl. ada pameran apa ntah dekat kl convention centre. kira dia turun serombongan dengan bebudak unimap la. dia umpan aku. dia cakap ada 2 bus. tapi 3 orang je perempuan. semua laki.

dengar je info tu. aku takle nak tolak. hadoih. tapi takpe. ini bermakna aku masih di jalan yang lurus. haha. jadi, tepat jam 9pm semalam. aku amek dia kat depan hotel. pastu aku bawak dia pi look out view, ampang. tempat tu lawa seyh. bley tengok satu kl. selain tu. bley tengok polis tahan orang bercinta dalam kereta yang gelap. ye ke bercinta?. jeng jeng (sila buat muka suspen). terima kasih.

aku dan syafa duduk bersila atas pangkin. dan berborak pasal macam-macam la. kira nak catch up kisah hidup masing-masing selama 7 tahun ni la. semua topik la sempat cover. dalam 11.15pm. aku ajak dia ronda kl. tepat 12am. aku dah kat depan de palma. anta anak dara orang balik dengan selamat. sebelum balik. syafa ajak aku pi kl convention centre hall 2. 15 mei 09. 4pm. tengok team unimap punya pameran. aku rasa aku pegi kot?. support kawan lama.

dalam perjalanan balik ampang. aku lalu jalan pintas baru dan aku sesat. sialan.

12 comments:

ekey'z said...

aku pun bakal ke klcc sok untuk support team usm...uwaa.

nak gak ikut ko jalan2..tapi tak tau bile...huk huk huk

Acemafia said...

kenapa kamu culik dara anak org? ish ish, kamu ini... notti

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ekei: well. next time aite. aku xmo kaco ko dgn kwn ko. skrg aku tau. laen kali. aku kaco je. hehe

ace: dah tu?. nak culik cik ace?. apakah anda sudi diculik?. aku on je. ;P

Acemafia said...

aww.. i rela.. tp sy teruna.. bukan dara.. n baca tol2 komen i ye..hehe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: teruna lagi saya suka kidnap. huhu. camni. get ready. nnt aku kidnap. kita pi tgk terminator salvation. amcm?

Acemafia said...

menarik.. aku suka saliva.. soswai la kot..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: ko suka saliva?. kinky. i like. hehe. jom! ke ko malu?

Acemafia said...

x ada istilah malu bagi seorag mafia.. haha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ok then. juz get ready. next week ek?. tgk terminator kat klcc. senang cket. free x weekdays?. plus. camne nak tau yg mane ace ek?

Acemafia said...

next week tu bile wei? 1 week = hari..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

tadi baru check. terminator kuar 28 mei. so.. 1week next month la. ok?. sbb dah tgk star trek. besh gile!!. =]

Acemafia said...

mgu dpn x leh laa.. x de kat KL.. mgu satu lagik bole la