27.5.09

Riang ria bersama Biore

tadi aku bangun jam 2pm. semalam tido lambat. baca buku separa ilmiah sampai 4.30am. hmm. apsal la tak rajin camtu bila baca buku teks. tsk. ok. aku pun kemas katil. dan bersedia nak pi mandi. masuk toilet. basuh muka. amek ubat gigi. letak atas berus gigi. dan gosok gigi. dalam dua tiga kali berus..

apsal rasa pelik semacam ni ek?. apsal mulut aku kebas?.

aku pun ludah balik sisa-sisa ubat gigi tadi. ceh.. patut la. bukan ubat gigi yang aku letak tadi. tapi skrub pencuci muka jenama biore.

aku ludah sambil kumur mulut. lepas tu aku gelak sorang-sorang dalam toilet. nasib takda orang. kalu tak. mesti dieorang ingat aku excited gosok gigi.

oleh sebab itu. gigi aku arini sedikit bersinar-sinar.

8 comments:

Acemafia said...

kenapa x telan trus? musti hati ko lebih bersinar lepas nih

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

hati aku bersinar?. hati bersinar tak nampak. hehe

Midgesque said...

wakakakakakaka!

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

lor.. poet as in poet-ry ke?. haha. i read po-et. tu pelik apsal kampung gile. huhu

Zetty said...

Bukan sedikit. Memang menyilau. Sampai nafas pun berbau glycerin.

Encik Puaka said...

haha. i nak prektis lah pakai pencuci mka as ubat gigi.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

jgn bawang. bahaya. aku tibe2 rasa gigi aku semua longgar. ngeri. tsk.

LiYaNa said...

huuhu..pasni ko try clorox plak ek..tgk lg bsinar x..hehe