25.5.09

Tak paham

aritu cik zetty telah berjaya mengheret saya dan kak shan ke al-emir untuk bersisha walau aku tak sisha pun. aku makan kambing yang sedap. aku memang pengemar kambing. idup kambing. mbekk!

sepanjang duduk kat situ. setiap kali ada bunyi telepon. aku dengan kak shan dengan automatik akan pandang kat botol sisha tu. aku sampai sekarang tak paham kenapa kami pandang botol sisha tu. sebab secara logik nya, botol sisha takkan dan tak mungkin mengeluarkan nada dering apatah lagi vibrate melainkan botol sisha itu dua dalam satu.

pantang bunyi telepon. pandang botol sisha. sama-sama pulak tu.

misteri beb. misteri.

5 comments:

Unknown said...

Misteri Nusantara - deringan botol shisha.

Deringan sayup2 yang hanya boleh didengari oleh orang2 terpilih. Adakah ia deringan sakti yang memberi tuah kepada mereka yang mendengar atau deringan celaka yang hanya akan membawa nasib malang.

Kita tunggu dan lihat sahaja...

Muahahahahaha

Acemafia said...

tu nama dia terkenan.. ko dah kene perbuatan org nih.. ko patut berubat..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

k.shan: wesh.. xmo la sumpahan kecelakaan. tak kawen lagi. smuga memberi tuah. mlm ni kenduri kat al-rawsha. yum yum.

ace: ko bley ubatkan tak?. hehe.

Acemafia said...

bole.. tp treatment nye sendikiet pelik.. ko rela? haha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

pelik?. errr.. rela2. hehe