14.5.09

Musim mengawan?

aku rasa sekarang ni musim mengawan untuk homo sapien la. ramai tul orang nak kawen. untuk bulan ni saje. aku dah dapat lima jemputan. yang tak le blah. 4 kenduri buat pada hari ahad. 31 may 2009. camne aku nak pi smua?. kalu aku ni kembar 4. atau ada klon. takpe gak. hmm. ponin den.

musykil. kenapa semua orang nak kawen 31 may ek?. apa yang besh sangat tarikh tu?. hmm. lantak la. bukan aku yang kawen pun. kalu aku kawen kan. aku nak pilih tarikh yang menarik macam hari sekolah di bulan puasa. mesti tak ramai datang kan?. bagus gak. aku tak nak ajak ramai-ramai. kecil-kecilan sudey. bley buat makan sedap sikit. orang tak ramai. mesti ada bajet lebih. hmm. tektik beb. tektik.

ok. sekarang aku tengah buat perkiraan. kenduri mana yang diduga akan jadi besh dan kenduri mana aku akan paling di hargai. baru aku pi. silap-silap haribulan. semua aku tak pegi. sebab family aku turun kl sebab adik aku cuti sekolah. yeay.

turun la kl wahai ahli keluarga ku. turun lah cepat.

5 comments:

Acemafia said...

hari sekolah aku leh trima.. bula poser x leh.. kang terok lak ko ganti poser smp sebulan kangg.. tu kl sehari.. haha

ekey'z said...

hua hua hua...aku rase ace ade point..aku pun dapat byk gile invitation...aku rasa bukan musim mengawan, tapi musim makan nasik minyak smapai muntah..hahaha

wei, ko tak mau mengawan ker?by d way, aku baru tahu yang umu dah kawin...aku rase amat out of date...

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: sukati aku la nk wat kenduri bile. xmo la ajak dikau wahai cik ace. wek. :P

ekei: nasik minyak?. borink2. aku kawen nak wat makan all u can eat steambot. amcm?. yum yum. hehe. huh?. aku?. xmo ehh. aku suka idup single. yeay!. hehe. ummu aiman ek?. dh lama dh la..

Acemafia said...

x mo ajak x pe... tp siap la mlm2 aku dtg bawak kamera..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: bwk camera?. bawak la. tak kesah pun. hehe