9.6.09

Saya ada hobi baru

peghh. tajuk macam dalam kelas karangan darjah 2 je. huhu.

ha. aritu aku pegi klcc. saja jalan sorang-sorang. busan. masa dekat parkson. aku terjumpa satu plastik balut buku jenama unicorn. rm3.50 untuk 5 meter. aku pun beli la benda tu sebab nama dia unicorn. macam menarik. balik bilik. aku terus balut buku cerita aku. masa tengah balut. aku terdiam.

dah lama aku tak rasa nikmat camni.

besh gile pembalut buku ni!!. memang senang dan jimat. aku tak reti nak terang camne nikmat balut buku guna plastik jenama unicorn ni tapi memang bes sangat la. tak terkata. di sebabkan itu. aku ketagih balut buku. aku dah balut hampir 20 biji buku. buku orang pun aku balut sama. sekarang. aku dok amek buku kakak aku. lepas balut. aku kasi balik sebab buku aku semua dah dibalut. aritu pegi tesco. aku beli lagi 5meter plastik unicorn sebab yang aritu dah abes.

aku yakin aku dah jumpa hobi baru yang mampu merelease tensi : balut buku guna plastik unicorn.

ahhhh.. nikmat nya [sila baca dengan penuh perasaan]

8 comments:

Acemafia said...

tolong balut kan buku aku sama leh?

Encik Puaka said...

hoyeh!!

dulu daku pun ade hobi yang lebih kurang. balut buku text skolah pakai kertas warna warni.

semua buku text aku dan geng2 aku balut. hehe..

dari jauh da dapat kenal buku kitowang pasal pakai kertas floresen.

ainguzzle said...

mesti kemas je ko balut kan. haha. bagus la. pandai membalut kwn aku sorg neh. ngeh3

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ace: nak?. bley je. pas la buku kat aku tp buku playboy x masuk list ye. ilmiah je. huhu.

bawang: ko lg ganas beb. floresen tuh. kalu angkat buku ramai2, bley jadi lampu disko. hehe

ain: agak kemas la. ko kenal la aku camne kan. bagus gak benda ni. aku perlu hobi untuk release tensen. huhu

Acemafia said...

mane ko tau buku tu yg aku nk balut.. adehh, x leh x pe arr.. ko balut kn mjlh mangga aku je laa

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

majalah mangga?. erk. tu pun a balut. bazir plastik. hehe

LiYaNa said...

sarah tlg balut all my novels bleh??hehe
ace peminat setia mangga ek??huhu

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ko angkut buku anta bilik aku. xde hal maa nak balut2. bes