17.8.09

Aku buncit kerna kau, alia dan zetty

lokasi : jj keramat
foodie : sarah, zetty & alia

aritu zetty ajak aku ikut pi jj keramat. semua nya bermula pabila alia ajak zetty. dan zetty ajak aku. disebabkan aku tak tau nak ajak sapa. maka dapat la kami tiga serangkai. sanggup ponteng kerja awal tu semata-mata nak pi jj tu. memang pekerja contoh.

sampai je jj. terus pi makan dekat sushi king. zetty dan alia kedarah sushi. aku plak makan dory fish. aku tak berapa nak lalu sushi ni tapi unagi dia sedap sial. yum. lepas makan kat situ. lari pi beli shake kat wendys jap. pastu kami pi maen game kat arked atas. macam-macam la. arked tu kaya malam tu sebab kami bertiga je. maen gendang. tembak-tembak dan menari-nari. konon nak kasi pecah lemak la. haram.

lama jap tu. lapo balik. sambung makan dekat noodle house plak. aku hampir mengalirkan air mata bila air aku sampai. bekas besar nak mati. tu bukan gelas dah tu. rupa balang. tapi aku suka. rasa macam nak kasi pembancuh air tu medal. sebab air banyak dan sedap. bravo! kamu memang dilahirkan sebagai pembancuh air berjaya. sukati je.

pastu lompat kedai laen plak. pi korean bbq chicken plak. order lagi. kami order semua laen-laen. baru bes. bley try orang laen punya. alia punya kochi paling sedap. sangat jeles. tapi takpe. laen kali aku pi situ. aku nak borong kochi dia. yum yum.

dalam tempoh beberapa jam. kami makan di empat tempat. dan aku sorang je abes rm70. gila. apa yang aku makan banyak sangat ni?. urghh.. tapi takpe. aku balik dengan hati gumbira dan perut yang penuh. rileks. bila lagi. tapi semua nya berubah bila satu baju aku ketat. waaaaa.. apsal tragis sangat ni?.

oleh kerna itu. aku salahkan alia dan zetty sebagai punca baju aku ketat. takmo kawan dah. tsk

3 comments:

Midgesque said...

Oit! Oit! tahu 'ah dah nak Puasa dah...isk isk isk :P takpe nanti after ramadhan muat balik lah kot :D

Zetty said...

Maaf. Tapi anda masih sayang kami, bukan?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

midge: lepas geram beb. hehe. bila nak pi mkn steak kat itallianies?. ;P

zetty: ye.. masih sayang