21.8.09

Aku tak berniat pun

ketika menunggu shan bayar barang di kaunter watson.

aku : baru abes spm ke?.
dia : eh.. takde la. dah lama dah.
aku : oh.. takde la.. nampak awet muda la.
dia : terima kasih.. (malu-malu)
aku : erm.. okey la. babai azmi..
dia : (sengih dan masih memalu)

bila aku kuar je dari watson, jj keramat.

shan : ohh.. sarah ngorat yeee.
aku : eh.. manade. saja je nak sembang.
shan : eleh.. sarah ngorat. wahahaha.

mana aku nak tau orang melayu rempit ngorat macam tu. niat aku murni kot. tapi di salah erti. hmm. lepas ni aku nak tanya soklan guna isyarat tangan plak. tengok aku masih jatuh dalam kategori ngorat atau apa. hehe

2 comments:

Midgesque said...

Tu bukan mengorat tu! tu namenyer mengayat.....psst...nak mintak discount ke??? wakakakaka ayat tak bleh blah..."awet muda..." wakakakakaka :D

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

mengayat?. betul gak tu. hoho. terkeluar ayat 'awet muda'. sungguh bahasa melayu kamus. hehe