28.8.09

Tak paham

malam semalam.

lagu sean kingston 'fire burning' berbunyi. lantas aku jawap telefon.

aku : hallo..
dia : hello. erm.. awak sapa?.
aku : aik?. nak cakap dengan sape ni?.
dia : nak cakap dengan aina. dia ada?.
aku : silap nombor ni..
dia : eh.. sori. sori.
aku : eh.. takpe. erm.. selamat berpuasa.
dia : selamat puasa jugak. i love you.
aku : heh?. hahaha. ok la. babai.
dia : ok. babai.

letak fon.

serius pelik nak mampus laki tu. apa kes cakap 'i love you'?. bodo gila. macam kurang kasih sayang pun ada. siannn. macam nak ajak dia gi iftar pun ada tapi malas la. baik aku beli dominos makan sorang-sorang dalam bilik. lagi bes. yum.

pape pun.
kemusykilan tetap selimut diri ini.

2 comments:

Midgesque said...

kekekekeke...strike while the iron is hawt bebeh! :D

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

erk.. saya tak paham. hehe