3.8.09

Aku bukan phedophile

tempat: Kem MSN, Jasin, Melaka
tarikh: 240709 - 260709
fasilitator: 11 termasuk komiti

aritu aku jadi fasilitator english camp untuk bebudak sukan bukit jalil. semua tingkatan empat. aku tak paham. kenapa budak 16 tahun zaman sekarang sungguh mengiurkan?. slurpp~ semua jejaka berbadan tegap dan comei. yang hensem tu jangan cakap la. sampai mengigit jari. gila. sangat mencairkan jiwa walau dieorang semua tu masih illegal. arghh.. rugi-rugi. tsk.

tapi takda benda buruk berlaku sebab aku kuat iman. poyo je. haha. aku pegang konsep "nice to see. nice to hold. once broken. consider sold". tu yang tak sanggup tu. usha sudey. sepanjang program. aku ada 8 anak buah yang sengal. tapi orang cakap aku paling sengal. apa salah aku?. tsk.

masa malam persembahan. group aku wat sketsa 'mr. cinderella'. yang jadi cinderella, laki. yang jadi putera, pompuan. kira unik cket la. aku hampir mengalirkan air mata bangga beb. anak-anak aku dah pandai cakap omputeh dalam tempoh kurang 48 jam. misi tercapai. sukses!. yeay.

tapi dalam banyak-banyak kenangan manis. ada gak yang masin. aku hangin satu badan bila kene gosip dengan ustaz sekolah tu. eeeee.. geli sial. yang ustaz tu pun satu. sibuk je. ada sekali tu. dalam banyak-banyak meja dalam dewan makan. dia nak duduk sebelah aku gak. pastu tanya soklan ntah pape. pi la duduk jauh-jauh. rimas. haa.. pi duduk dengan bebudak laki atau dengan warga guru sekolah dia nun. masa dia pi amek air. aku tolak nasi dia pi tempat laen. hoho. aku rasa dia sedar tapi pedulik la. aku tak suka gosip liar. hmpkh.

ntah la. cikgu sekolah dan organiser puji abes kami semua sebab objektif tercapai. aku memang nampak la perbezaan bebudak tu. dieorang cuba gak cakap omputeh walau ada banyak silap. tapi ntah. aku tak paham asal dieorang puji mengunung sangat. tapi takpe. yang penting. aku enjoi!. weeee~

5 comments:

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said...

biaq betuii sarah. ahahahaa ustat tu mmg mesra alam lebih seket kot. hari tu ada la k lina ter'spot' adengan ustat tu nak suap nasik kat mulut this one chinese girl..tak sure anak faci mana..so aku cakap " masyaAllah ustat.." ingatkan dia nk tersipu malu tapi duk suap2 gak aku tgk..huhuhu..ustat rock. mmg rock. mesra alam je tu sarah. positive beb!pedulikan controversi tingkatkan prestasi yeyeaahh!!

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

cik lina. i know dat. ustaz tu mmg mesra alam dgn smua. tak kata pun dia nk ngorat. cuma ckp ustaz tu sibuk je. so plz do not misinterpret yar. sila jgn mulakan info salah ye. hehe.

ainguzzle said...

kalo dia nak ngorat pun apa salahnye... ustaz tu seorang lelaki juah... (aku mcm provoke je). sian naseb ustaz tiada utk membela diri. tabah.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain: hehe. tp kalu ye pun. aku xmo ustaz tu tau psl blog aku. :P

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said...

yo sarah..tak pikir pun dia nak ngorat ko..tak terpikir cm tu. i know cik sarah risau kalo disalah ertikan. mcm seolah "eh perasan la minah nie.." nop! aku x pikiaq lagu tu pun. jgn riso hehe. x pa, aku faham maksudmu. none taken bebeh!=)pingst