5.8.09

Hanya untuk bacaan dewasa

aku ada satu bos baru (dah sebulan kot?). nama dia sharizad. booo. baling botol. boooo. aku memang tak suka dia langsung. tapi sebenarnya. bukan aku sorang je tak suka. malah satu opis tak suka dia. sebab dia memang macam haram. aku tak reti nak terang tahap keharaman dia yang tak perlu disamak itu. yang pasti. dia memang tak pikir perasaan orang laen langsung.

semalam. kami warga iimu kena jaga conference dekat senate hall. masa tengah wat kerja. dia datang cari aku. dia suruh amek bunga dan lapik meja dari opis dekat tingkat 2 untuk majlis pembukaan. masa aku nak turun amek barang. sharizad dengan suka hati mak bapak dia je tolak belakang aku. konon nak suruh aku cepat la. urghh. dan ntah nape. aku dengan pantas nye berkata:

*budak bawah umur sila tutup mata*

aku: "pukimaaak tol la.."

dia takda kasi pape respon. aku tak pasti dia dengar ke tak tapi gile pekak kalu tak dengar. orang yang berdiri jauh pun bley dengar. eee.. hangin gila aku. dah suruh tu dah la. bukan nya aku duduk balik bila dia suruh. aku terus ke arah lif. tapi ni nye tak. nak gak tolak. nasib baik aku tak tolak balik. kang tak pepasal ada orang jatuh dari tingkat 5.

lepas tu. dia cari pasal lagi. benda kecik jadi besar. bila aku tanya apa masalah kecoh-kecoh ni. dia cakap takda pape sambil sengih. ikut hati. aku memang nak tenyeh-tenyeh je dia dengan durian. dia mengarah semua orang macam-macam. tapi dia tak wat pape. aku tau dia boss tapi kalu dah nampak semua orang sibuk. dia nak cepat. pi la wat sendiri. tak susah pun. pastu duduk gosip dengan kawan-kawan dia yang semua ntah pape macam dia.

tak reti wat keje tapi nak makan free. gila tak malu. lepas ni. sharizad dah nak blah dari opis kami. dia mintak tuka pi s-dev plak. kami satu opis hepi. sian gak kat sharizad tapi dia sendiri yang cari masalah. padan muka. wek wek.

4 comments:

Mok Cik Bambina (hentam sajalah) said...

hang memang hebat. geli hati aku gelak guling2 baca blog hang!!

[k.u.y.a] said...

klau bos mcmni gupe, ari2 kena sumpah dlm ati..

Acemafia said...

ko silap.. patut ko jerit, "tolongg.. ade org nak molest sy".. baru best..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

lina: takde la hebat. aku terlepas cakap beb. nasib baik tak kena buang keje. huhu.

suria: aku yakin dia kena sumpah tiap2 hari. byk hal dia wat tp aku x tulis. x abes. byk sgt kerenah dia. tsk.

ace: aku terlepas ckp la. takde masa nak pikir ayat. next time aku guna ayat yg ko cadangkan ek?. ;)